Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Концепція розвитку України

Автор Волод, июня 30, 2023, 11:04

0 Пользователи и 1 гость просматривают эту тему.

Волод

До війни ми мали Велике ....
А зараз висловлюють пропозиції зробити Україну ключовою ланкою Великого Шляху.

Чи дійсно потрібні Україні такі прожекти?

DarkMax2

Навряд актуальне. Великий шлях / Новий шовковий шлях - це проект Китаю з убезпечення торгових шляхів на випадок конфронтації з США.

Очевидно, що з КНР нам не по путі. Хіба що станеться розпад РФ, тоді буде сенс звернути увагу на транзитні шляхи через Югоросію. А так, не бачу великої різниці, чи товари йдуть суто по морю, чи по Чорному морю, а до того через Кавказ, Каспій та Туркестан.
Tej wojny nikt za nas nie wygra! © Wiedźmin III
Коли зчинять лемент: "Хто ж знав?!" — відповімо: "Ми".

З моїх снів ти утечеш над ранок,
Терпка, як аґрус, солодка, як біз.
Хочу снить чорні локи сплута́ні,
Фіалкові очі, мокрі від сліз.

Волод

Ну так мозки пудрять прожектом шляху через Казахстан, югоросію, Україну під патронатом англосаксів. Хоча нащо англосаксам, що мають контроль над океаном, ці сухопутні шляхи? Я би ще зрозумів їх бажання, контролювати труби з Центральної Азії до Європи.
Зустрічав твердження, що транспортування  російською залізницею, дешевше за морські шляхи, але це мабуть жонглювання цифрами, бо сама рф вкладалась в криголами.

Але нащо нам ці шляхи, адже є приклад держави, що стала шляхом (я маю на увазі Пакистан і вихід Китаю до Індійського океану). Приклад не надто позитивний.

DarkMax2

Здається, залізницею - це повільніше й менший об'єм, аніж суховантажним або контейнерним судном.
Tej wojny nikt za nas nie wygra! © Wiedźmin III
Коли зчинять лемент: "Хто ж знав?!" — відповімо: "Ми".

З моїх снів ти утечеш над ранок,
Терпка, як аґрус, солодка, як біз.
Хочу снить чорні локи сплута́ні,
Фіалкові очі, мокрі від сліз.

Волод

Однак треба дивитися не на карту, бо вона спотворює відстані, а на глобус.
Шлях крізь північні широти, чи полюс, коротший за шлях по екватору.
Тому р.залізницею шлях коротший ніж через теплі моря.

DarkMax2

Справа не в самій відстані, а в швидкості руху і перевантаження.
Tej wojny nikt za nas nie wygra! © Wiedźmin III
Коли зчинять лемент: "Хто ж знав?!" — відповімо: "Ми".

З моїх снів ти утечеш над ранок,
Терпка, як аґрус, солодка, як біз.
Хочу снить чорні локи сплута́ні,
Фіалкові очі, мокрі від сліз.

Волод

Цитата: DarkMax2 от июня 30, 2023, 14:52Справа не в самій відстані, а в швидкості руху і перевантаження.
Швидкість швидкістю, а відстань відстанню.
Щодо економічності, то я вважаю, що р. залізниця маніпулювала з цифрами.

‌tacriqt

ЦитироватьВеликий шлях / Новий шовковий шлях - це проект Китаю
— Концепція розвитку Венеції?

Волод

Я вважаю, що ці шляхи і труби – це шлях до феодалізму.

злой

На форумі колись вже була тема, в якій ми обговорювали перспективи залізничних та інших сухопутних перевезень крізь Євразію, на жаль я цю тему не знайшов, мабуть вона переїхала до Політрозділу. З той теми я для себе зробив висновок: якась перспектива у таких перевезень є, але навряд чи вони спроможні повністю замінити традиційні перевезення морським шляхом, в найкращому випадку вони можуть відїсти приблизно чверть вантажів (принаймні до того часу, коли щось суттєво зміниться в залізничному чи автомобільному транспорті). Говорячи про китайську ініціативу "Пояс та шлях", на мій погляд, це добра та позитивна ідея сама по себе - чому би не збудувати якісні залізничні та автомобільні шляхи протягом всієї Євразії, якщо кожна країна має з них свій бенефіт? Тому коли говорять, що "Пояс та шлях" - це погано, "тому що це Китай", я бачу в цих словах звичайну синофобію, яку дуже люблять експлуатувати західні еліти, в той час як справжня підстава задля цих еліт - захист власних інтересів.

Однак щодо перспективи брання Україною участі в цієї ініціативі - вона загалом залежить від того, що буде після війні, тому що більша частина вантажів, до яких Україна може бути дотична, перевозитиметься по Росії. А шо там буде в міжнародних відносинах після війни, для мене туман. "Частково морський" шлях крізь Каспій та Чорне море не зможе бути більш ефективним, аніж сухопутні шляхи.
Entre los individuos, como entre las naciones, el respeto al derecho ajeno es la paz.   - Benito Juárez

Волод

Цитата: злой от июля  1, 2023, 13:10Тому коли говорять, що "Пояс та шлях" - це погано, "тому що це Китай", я бачу в цих словах звичайну синофобію

На прикладі Пакистану видно, що це не гарно. Але коли винести Китай за дужки,  чи добре для країни бути трубою чи шляхом?

Щодо технічної сторони справи: які можна зробити цікаві зміни в інфраструктурі України, чи може навпаки щось слід зруйнувати?


злой

Цитата: Волод от июля  1, 2023, 13:37На прикладі Пакистану видно, що це не гарно. Але коли винести Китай за дужки,  чи добре для країни бути трубою чи шляхом?

На мій погляд, є суттєва різниця проміж трубою та авто- чи залізничним шляхом. Побудова газо- та нафтопроводів - це давно вже політичне питання, тому що вони можуть приносити багато коштів своїм власникам, також їх можна використовувати як інструмент шантажу, інституціоналізованої корупції (не мені про це вам розповідати), та й ще в загальному випадку звичайній людині з цієї труби користь дуже опосередкована, лише іноді ця труба може бути частиною розподільчій мережі. Тому чи є зміст будувати транзитну трубу, чи буде від неї якась користь - питання окреме, яке не завжди має відповідь "так".

Але в тому, що торкається автомобільних шляхів - такі шляхи самі по собі доходу не приносять, однак мають позитивний опосередкований ефект на економіку, та, що найголовніше - вони приносять користь звичайним людям. В Казахстані побудували дуже непогану дорогу, частину шляху "Західна Європа - Західний Китай", довжиною приблизно 2000 км, якою можуть користуватись звичайні мешканці країни. Тому я вважаю, що "Пояс та шлях" має конкретний позитивний ефект, адже що до цього шляху там було щось жахливе з ямами. Щодо залізниці - побудували більш ніж 1000 км залізничного шляху, який переважно використовується для вантажних перевезень з Китаю, але й для пасажирських всередині Казахстану теж.

Чи це варто лізти в цей проект Україні - питання відкрите, яке до кінця війни вряд чи буде вирішене, при тому щось цей проект Україні дати може.
Entre los individuos, como entre las naciones, el respeto al derecho ajeno es la paz.   - Benito Juárez

Волод

Останнім часом я все більше сумніваюсь у тому, що розвинена інфраструктура – це однозначно добро.

Andrey Lukyanov

Цитата: Волод от июля  1, 2023, 23:22Останнім часом я все більше сумніваюсь у тому, що розвинена інфраструктура – це однозначно добро.
Це щоб танки ворога не могли піти?

Волод

І це також. Хусейн настроїв в Іраку автобанів, а цікаво, як виглядала би логістика американської армії в Іраку без цих автобанів.

Але я мав на увазі дещо інше.  Якось чув висловлювання одного економіста про те, що низькі ціни на газ в США роблять американську економіку відсталою, порівнюючи з економікою Індії і Китаю.
Коли пристати на таку позицію, то аналогічно можна подивитися на інфраструктуру України. Скажімо, коли інфраструктура дозволяє без особливих накруток довести зерно до Одеси з Харківщини і Волині, то по всій Україні і будуть вирощувати лише одні зернові. А ось коли будуть території, з яких доставка зерна до Одеси буде не рентабельною, там почнуть вирощувати горіхи, чи ще щось, або почнуть постачати продукти переробки з більшою долею додаткової вартості.


Волод


Волод

Ще я хотів би дізнатися, чи схильні українці до артільної діяльності?
Я сам вдалих прикладів артілі не бачив, та можливо за межами мого середовища, можливо серед сектантів або ветеранів, або ще десь вони є?

Andrey Lukyanov

Цитата: Волод от июля  2, 2023, 07:08Скажімо, коли інфраструктура дозволяє без особливих накруток довести зерно до Одеси з Харківщини і Волині, то по всій Україні і будуть вирощувати лише одні зернові. А ось коли будуть території, з яких доставка зерна до Одеси буде не рентабельною, там почнуть вирощувати горіхи, чи ще щось, або почнуть постачати продукти переробки з більшою долею додаткової вартості.
Чи не простіше ввести експортне мито на пшеницю?

Волод

Коли наступного разу матимете розмову з диктатором усієї України - запропонуйте. Це провести зможе лише диктатор, бо відразу підніметься вий, що кредити на кілька років не дають, а коли дають то під скажені відсотки, і бідний селянин може взяти кредити лише на рік, потратити їх на ремонт техніки, придбання пального, добрив, насіння, ... восени посіяти, літом наступного року зібрати і повернути кредит, коли вдасться продати – а тут мито,,,.
Вий буде гучний, бо вити будуть під личиною селян агрохолдинги.

Мені інколи здається, що зважаючи на потужність агрохолдингів, акцент на зерно не є наслідком кредитно-фінансової політики держави, а навпаки ....

Andrey Lukyanov



Andrey Lukyanov

Цитата: Волод от июля  2, 2023, 23:29Чи не краще буде, просто не тринькати бюджет на дороги?
Економіка не буде нормально працювати без доріг.

Дороги мають багато застосувань, не лише для пшениці.

Быстрый ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.

Имя:
Имейл:
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр