Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.
Ограничения: максимум вложений в сообщении — 3 (3 осталось), максимальный размер всех файлов — 300 КБ, максимальный размер одного файла — 100 КБ
Снимите пометку с вложений, которые необходимо удалить
Перетащите файлы сюда или используйте кнопку для добавления файлов
Вложения и другие параметры
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр

Сообщения в этой теме

Автор Ванько
 - августа 1, 2010, 03:13
Цитата: hodzha от июля 31, 2010, 09:56
Записані М. П. Гайдаєм 213 татарських пісень на Маріупольщині збагатили тогочасне уявлення про жанровий склад татарського пісенного фольклору, доповнювали відомі збірки А. Кончевського (1924, 1927 рр.) та Я. Шерфетдінова (1931 р.).
Мариуполь — православные урумы там, а не просто «татары».

Для интереса ещё статья про музыку:
http://www.chaskor.ru/article/krymskaya_atlantida_16096
Автор hodzha
 - июля 31, 2010, 09:56
Чесно кажучи, раніше думав, що татари - мусульмани. Погляди почали змінюватись після ознайомлення з історією Монгольської імперії, Золотої Орди, ханського Криму і степової України.

Колись натрапив на цей сайт - http://pravoslavtatarlar.narod.ru/.

А сьогодні випадково натрапив на цей уривок:
"Записані М. П. Гайдаєм 213 татарських пісень на Маріупольщині збагатили тогочасне уявлення про жанровий склад татарського пісенного фольклору, доповнювали відомі збірки А. Кончевського (1924, 1927 рр.) та Я. Шерфетдінова (1931 р.). Було вперше записано голосіння, історичні пісні, різдвяні колядки "Алла уедим", "Аведес", весільні пісні, мелодії до стародавніх танців "Джіван", "Хайтарма", "Торутай", "Джелтермен", "Дертхиз", "Пчах". Вперше М. П. Гайдай дав наукову характеристику музичних особливостей пісень кримських татар. Він був переконаний, що пісня степових ногайських татар зазнала впливу іноетнічних музично-пісенних культур, зокрема української, через безпосереднє сусідство степового Криму з Україною, порівнявши кримськотатарські речитативи з українськими думами. Крім того, в степовому районі Криму, заселеному до приходу туди татар кипчаками-половцями, позначився вплив цих етнічно споріднених із кримськими татарами племен."  (http://etno.kyiv.uar.net/vyd/nartv/2003/N4/Art1.html)

Прокомментуйте будь-ласка, хто що знає  :)

p.s. сюди ж відноситься ярлик хана Узбека про захист митрополита, церкви і православної віри в його державі: