Лингвофорум

Local boards - Разделы на разных языках => Український форум => Загальне мовознавство => Тема начата: sveta2410 от февраля 10, 2015, 13:41

Название: Гендерні характеристики рекламного тексту
Отправлено: sveta2410 от февраля 10, 2015, 13:41
Рекламні тексти є важливим предметом гендерного аналізу. Особливістьрекламного тексту полягає в тому, що гендерно-значущі характеристики тісно пов'язані з соціальними характеристиками. Будучи мовними творами, вони в той же час не є результатом мовної поведінки чоловіків і жінок, їх мовною комунікацією, вони призначені для чоловіків та жінок. Рекламні тексти, таким чином, є ілюстрацією соціальних гендерних характеристик, і являють собою мовні твори, де гендерний фактор проявляється не з позиції адресанта, а з позиції адресата.
Название: Гендерні характеристики рекламного тексту
Отправлено: DarkMax2 от февраля 19, 2015, 10:52
ІМХО, стать автора можна визначити лише при великому об'ємі написаного, а реклама річ лаконічна, а тому мало придатна для аналізу на цю тему. Інша річ, що у реклами є цільова аудиторія. От її гендер легко визначити :)