:wall:Моє питання не зовсім мовленеве, а скоріше педагогічно-мовленеве. Справа не в тому, що я не можу зробити цього завдання, а в тому, що я не розумію його змісту, себто що від мене вимагається.
По-перше: що таке "словникові вправи"? Трактуються вони двояко: 1) це всі мовленеві усні та письмові вправи (граматичні, стилистичні, лексичні тощо), пов'язані зі словом взагалі (можна сказати, що це всі прави на уроці мови); 2) це вправи зі словником.
По-друге: що значить "спланувати"? Не можна скласти на "словникові вправи" тематично-календарного та поурочного плану. Тобто словникові вправи - це обов'язкова частина уроку. А якими саме вони будуть - це залежить від теми уроку. :??? Тим більше чудернацькою мені здається подальше формулювання завдання, яке повністю звучить так: "Спланувати словникові вправи в 5-9, 10-11 класах". Як це можна спланувати одразу на декілька класів (до того ж я впевнена, що словникові вправи самі по собі взагалі планувати неможливо) без урахування конкретного віку учнів та певної теми уроку? Дива дивні... :donno:Я так думаю: для цих двох груп (5 - 9 та 10 - 11 класи) треба просто перелічити вправи, які можна пропонувати дітям на уроках мови, тобто зробити список (два окремо), а потім вже, спираючись на календарно-тематичний план та складаючи план поурочний, планувати в цьому плані і час на словникові вправи і самі впави. Чи я маю рацію чи ні? Що ви думаєте? Як би ви зробили?
Дякую всім за допомогу! ;up: