Цитата: ЖУК от июля 14, 2025, 14:30Молодь вважає, що спілкуватись російською це круто, бо й досі є вплив обрусіння на молодь. Цього позбутися можна буде лише через декілька поколінь. Я белінгв, але вважаю, та й пропагандую вже, що спілкуватись російською це якось по лоховськи. От розмовляти українською - ото вже круто у наш час.
Цитата: ЖУК от июля 14, 2025, 14:30Молодь вважає, що спілкуватись російською це крутоІ що в цьому крутого? Кожен дурень може. От якби ісландською
Цитата: Python от августа 1, 2023, 14:00Що може призначенець сам по собі? Та нічого не може — якщо ні ефективно вбудуватися в колектив, ні навіть змусити колектив його боятися йому не дано, то його не поважатимуть і при нагоді з нього знущатимуться (згадується, наприклад, Крокодил з «Республики ШКИД»).Все може. Йому все дозволено.
Цитата: R от августа 1, 2023, 12:01Нема у росіян ні родової організації ні кланової. Ні старійшин ні вождів ні отаманів.Родова система переважно відійшла в минуле, так. Її місце зайняла сильна неформальна ієрархія. Сильна за рахунок того, що росіяни значно менш схильні йти проти решти колективу.
Бугра назначає влада, бугор є продовженням влади.
Цитата: Чайник777 от августа 1, 2023, 13:29Ви б хоч почитали або послухали соціологів і політологів, а то одні міфи переказуєте: росіяни атомізірованни і жодного колективізму у них немає.Можу припустити, що атомізованість вища в великих містах, а десь у глибинці зберігаються пережитки чогось більш традиційного. Різниця між українцями й росіянами стосується якраз оцього традиційного — українська атомізованість починається ще в традиційному укладі.
Цитата: Python от августа 1, 2023, 02:23Рівень вседозволеності влади залежить від того, скільки їй народ дозволить.Ви б хоч почитали або послухали соціологів і політологів, а то одні міфи переказуєте: росіяни атомізірованни і жодного колективізму у них немає.
Українці такої самоорганізації більшість часу не мають — самоорганізація виникає як захисна реакція на дії влади, і владі тоді доводиться з нею рахуватися.
Російський колективізм — явище постійне, і він просто стабілізує взаємини між народом та владою. Ніяких бунтів — лише компроміс між бажанням влади отримати максимум і бажанням народу дати їй мінімум. Подачки більше значення мають на наших ґрунтах, а там у них це не дуже ефективно — індивідуальні винагороди колективом не схвалюються.
ЦитироватьЗиновий Васильевич вел трезвый, скромный образ жизни и был богомолен. В течение целого поста не ел горячего, питался лишь хлебом с водой и на Страстной неделе ел один только раз, в четверг. В молитве он проводил целые ночи. За время его начальства над вотчиной Глушковых благосостояние крестьян и нравственная сторона их процветали. Преследуя пьянство, Зиновий Васильевич пьяных сек розгами. Сидя в сарае, он незаметно наблюдал за возвращавшимися с базара мужиками и на следующий день, собрав сход, учинял экзекуцию тем, которые возвращались пьяными. Следя за тем, чтобы хлеб без надобности не продавался, он отбирал излишек, запирал в общественный магазин и выдавал по мере надобности на еду или для продажи на необходимые нужды. Один мужик по его приказу находился под присмотром другого, более трезвого, а этот под присмотром третьего, и так далее. Амбар запирался двумя ключами, из которых один был у хозяина, а другой у соседа, и, таким образом, войти в амбар один без другого не могли. Крестьяне невольно приучились к воздержанию, к благоразумной экономии, и неисправных плательщиков не было. Каждый, кроме хлеба, который родился хорошо, имел лошадей, коров и овец. Соблюдалась большая осторожность с огнем. Без фонаря со свечой выйти во двор никто не смел. Как только сходил с крыш снег, начиная со Святой недели, сидеть по вечерам с огнем и в особенности с лучиной воспрещалось. Летом печи топились редко и только по утрам, когда хозяева еще были дома. Печи осматривались еженедельно. По его настоянию вместо прежних курных печей делались новые с дымовыми трубами. Для водопоя скота на полях копались колодцы, пруды, на ручьях делались ставы. Дороги содержались в исправности. Как только Зиновий Васильевич замечал, что нет спешной работы, так сейчас же посылал десятского по домам звать на сход, и на следующий день крестьяне и стар и млад выходили уже на общественную работу.https://ru.wikisource.org/wiki/Из_записок_бывшего_крепостного_человека_(Бобков)/Глава_II
Страница создана за 0.024 сек. Запросов: 20.