Цитата: Python от февраля 5, 2017, 12:46Все Безмежжя вже поєднав в одному образі і слові дядько Федось. Питання не в тому щоб всім вгодити.
в одному глобальному образі, але всім не вгодиш...
Цитата: Сергий от февраля 5, 2017, 11:10Однак, чортам німбів не малюють і свічок їм не ставлять. Навіть у випадках, коли боги одного пантеону обмінюються місцями з дияволами в іншому (як у випадку девів та асурів в індійській та перській міфології), сумістити їх у якості об'єктів поклоніння єдиного спільного культу стає проблематично.
По друге є тип ікон, на яких зображений і Бог і чорт і святі і грішні козаки одночасно.
Цитата: Сергий от февраля 5, 2017, 11:10Є Бандера, якого одні вважають національним героєм, а другі — душогубом. Є Сталін, якого одні вважають душогубом, а другі — великим правителем. Про дядька Федося знають переважно ті, хто знали його особисто, решта може лише здогадуватись, якими подвигами та звірствами він заслужив собі місце чи між героєм і душогубом, чи між душогубом і героєм.
І взагалі це на тему того, що дядько Федось народився в 1942 році - тобто якраз тоді, коли на землях Київської Русі-України бушувала люта війна і між собою різалися козаки двох правлячих отаманів, діда Бандери і діда Сталіна. Тобто цей образ присвячений перш за все пам'яті дядька Федося.
Цитата: Сергий от февраля 5, 2017, 11:10Виглядає як пряма образа релігійних почуттів сатаністів. Ви намагаєтесь об'єднати всі можливі об'єкти поклоніння в одному глобальному образі, але всім не вгодиш...
коваль-Вакула-лупцює-чорта-Фрипулья.jpg
Цитата: Python от февраля 5, 2017, 02:25Взаємовиключні герої на одному іконостасі? По перше, що це ваше бачення, що взаємовиключні, для мене тут зображені три грішні козака, три воїна Вічного Війська і Небесного Владики, які мають відношення до історії Київської Русі-України 20 сторіччя. По друге є тип ікон, на яких зображений і Бог і чорт і святі і грішні козаки одночасно. По третє там же ясно написано: "Благодать Безмежжя сяє серед горя і біди", задумайтесь де Благодать Безмежжя, де горе і де біда. І взагалі це на тему того, що дядько Федось народився в 1942 році - тобто якраз тоді, коли на землях Київської Русі-України бушувала люта війна і між собою різалися козаки двох правлячих отаманів, діда Бандери і діда Сталіна. Тобто цей образ присвячений перш за все пам'яті дядька Федося. І до речі якраз дядько Федось так і казав - Я у слові-самоназві Фрипулья зашифрував і Бога і чорта і себе самого і все на світі цьому і на тому. Тобто Безмежжя в усій повноті і багатогранності. В цьому році святкуємо рівно 10 років з дня успіння київського козака і художника Вічної Картини. Київський чудотворче, моли Вічного Художника, Бога-Христа за нас грішних! Господи, помилуй! Фрипулья!
Але взаємовиключні герої на одному іконостасі? Во ім'я Христа, і Перуна, і Пращура Хабіліса — хто їм молиться ОДНОЧАСНО?!
ЦитироватьПрийшла в церкву стара баба,
Свічок накупила;
Де була яка ікона,
Всюди поліпила.
Іще пара остається,
Де їх приліпити?..
«Ага! – каже.– Пошукаю
Святого Микити!»
Найшла баба і Микиту –
Святий чорта ціпить!..
Баба їдну йому ставить,
Другу чорту ліпить...
Видять люди й розважають,
Щоби не ліпила;
«Що ти, бабо,– кажуть,– робиш?
Та ж то вража сила?..»
Але баба обернулась:
«Не судіте, люди!
Ніхто того не відає,
Де по смерті буде...
Чи у небі, чи у пеклі
Скажуть вікувати;
Треба всюди, добрі люди,
Приятелів мати».
Страница создана за 0.055 сек. Запросов: 23.