Ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.
Ограничения: максимум вложений в сообщении — 3 (3 осталось), максимальный размер всех файлов — 300 КБ, максимальный размер одного файла — 100 КБ
Снимите пометку с вложений, которые необходимо удалить
Перетащите файлы сюда или используйте кнопку для добавления файлов
Вложения и другие параметры
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр

Сообщения в этой теме

Автор _as_lena
 - февраля 10, 2015, 13:41
Актуальність нашого дослідження зумовлена дискусією щодо визначення поняття "прізвисько". В німецькому антропоніміконі не вирішена проблема термінології, науковцями використовуються різні позначення у синонімічному значенні (Übername, Beiname, Spityname). Окрім того, на даний момент недостатньо вивчена специфіка неофіційних антропонімів в окремих соціальних групах. Основна увага у нашому дослідженні приділяється прізвиськам вчителів та учнів. Також проводилося комплексне дослідження, що охоплює мотиваційні особливості німецьких неофіційних антропонімічних номінацій в групах, які диференціюються за віковим критерієм, соціальним статусом та професійною діяльністю.