Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.
Ограничения: максимум вложений в сообщении — 3 (3 осталось), максимальный размер всех файлов — 300 КБ, максимальный размер одного файла — 100 КБ
Снимите пометку с вложений, которые необходимо удалить
Перетащите файлы сюда или используйте кнопку для добавления файлов
Вложения и другие параметры
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр

Сообщения в этой теме

Автор piton
 - января 28, 2014, 23:07
Я. Галана не забываем.
Автор Сергий
 - января 28, 2014, 23:06
А ось українська православна духовна поезія 16 століття:

Цитата: http://litopys.org.ua/index.html
Навернѣться, бѣгуны, ко церкви восточной,
пріидите къ матери святой, непорочной,
Не шукайте Христа на Западѣ, въ Римѣ,
и явился нам бог наш во Ієрусалимѣ.

Цитата: http://litopys.org.ua/index.html
Горе оным, иже церков изражають
и за имѣнія вѣру продавають,
...
Оставляють Восток и бѣгуть на Запад
и многими вожами поспѣшными во ад.
...
До всякои єреси ради ся злѣпити,
а святую вѣру хотять развратити.

Автор Сергий
 - января 28, 2014, 23:04
Цитата: Conservator от января 28, 2014, 23:00
Сергий, вірш Чичибабіна про Львів тобі сподобається. я його друзям-львів'янам зачитував, їх доставило.

історія людини, яку Львів не прийняв, бо надто европейський. хоча не знаю, як таке може бути - Львів насправді дуже космополітичний, азійського там аж ніяк не менше, ніж у Чичибабіновому Харкові.
спасибі! так чудовий вірш і в цілому мені зрозумілий.  :UU:
Автор Conservator
 - января 28, 2014, 23:02
Цитата: Сергий от января 28, 2014, 22:56
Ну не за одну техніку цінують, а й за смисли і в цілому теж.

без доброї техніки жодні смисли поезію поезією не зроблять.

на жаль, Симоненко цього не розумів. не його вина, звісно, але його вірші виглядають по-учнівському.
Автор Conservator
 - января 28, 2014, 23:00
Сергий, вірш Чичибабіна про Львів тобі сподобається. я його друзям-львів'янам зачитував, їх доставило.

історія людини, яку Львів не прийняв, бо надто европейський. хоча не знаю, як таке може бути - Львів насправді дуже космополітичний, азійського там аж ніяк не менше, ніж у Чичибабіновому Харкові.

Автор Сергий
 - января 28, 2014, 22:56
Цитата: Conservator от января 28, 2014, 22:55
Цитата: Сергий от января 28, 2014, 14:46
Недаром Василь Симоненко один з найшанованіших україномовних поетів.
в пляні техніки віршування відверто слабкий, щоправда.

з шістдесятників найкрутіші - Стус та Світличний. і ранні Драч та Коротич нівроку.
Ну не за одну техніку цінують, а й за смисли і в цілому теж.  :what:
Автор Conservator
 - января 28, 2014, 22:55
Цитата: Сергий от января 28, 2014, 14:46
Недаром Василь Симоненко один з найшанованіших україномовних поетів.

в пляні техніки віршування відверто слабкий, щоправда.

з шістдесятників найкрутіші - Стус та Світличний. і ранні Драч та Коротич нівроку.

Автор Сергий
 - января 28, 2014, 22:51
Цитата: piton от января 28, 2014, 22:43
Если серьезно, то исследованием фашизма занимался Беляев, автор "Старой крепости".
Він правда російськомовний. Ну в цілому мабуть теж підійде. Взагалі цікаво, хто перший на Україні почав осмислювати євроцентризм. Чи можемо ми сюди віднести православних полемістів, які писали твори проти латинства у 15-17 ст., напр. Івана Вишенського http://litopys.org.ua/index.html?
Автор Сергий
 - января 28, 2014, 22:44
Цитата: Sirko от января 28, 2014, 21:53
Д. Павличко

Московська ненажерлива держава
Ковтнула сто народів і земель;
У нутрощах зробилася тіснява
(А там ще й тьма така, хоч в око стрель!),
І тріснула, немов живіт удава, —
Даруйте за негарну паралель, —
Отож усі сьогоднішні страждання
Росії-матушки — з переїдання.
Трохи щось ви не в той степ. Хоч з іншого боку Російська імперія - це теж один з проявів євроцентризму, згадайте що в ній найважливіші рішення приймали люди європейського походження, освіти і світогляду, які знову ж таки намагались підійти до місцевих середньоєвразійських реалій з власними западенськоєвразійськими мірками. В деякому сенсі протистояння України (мужицько-християнсько-козацької) і Росії (Російської імперїі) можна розглядати у контексті протистояння стара християнсько-скіфоординська Русь vs. нова Русь (європеїзована, облатинена, онімечена і т.д.).
Автор piton
 - января 28, 2014, 22:43
Если серьезно, то исследованием фашизма занимался Беляев, автор "Старой крепости".