Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.
Перетащите файлы сюда или используйте кнопку для добавления файлов
Вложения и другие параметры
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр

Сообщения в этой теме

Автор DarkMax2
 - июня 16, 2013, 12:35
Цитата: Pawlo от июня 15, 2013, 21:07
Цитата: DarkMax2 от июня 15, 2013, 20:28
Цитата: Conservator от июня 15, 2013, 16:39
хабарництво - це найбільше зло в освіті.
Не згоден. Вважаю, що освіта - це єдине місце, де корупція не шкідлива, а інколи навіть корисна. Знання ж життям потім перевірені будуть.
Крім медицини. Там краще до перевірки життям краще не доводити
Тобто у Вас більше зауважень немає?
Автор Conservator
 - июня 15, 2013, 21:52
Цитата: serge-kazak от июня 15, 2013, 16:53
Ну взагалі-то я теж вірю, що рано чи пізно будь-яка установа окозачується і починає працювати для блага і спасіння спільноти в цілому незалежно від того з якою ціллю і хто їїї початково створював.

для блага і спасіння спільноти працюють ті, хто працює чесно і професійно.

Цитата: serge-kazak от июня 15, 2013, 16:53
це звідки такі висновки про рівень нашої освіти в ті часи? на основі того, що наші дипломи в царстві Римському не визнавалися?

на основі того, що немає жодних свідчень про щось більше, крім вигадок 18 століття. літописець писав те, що в нього сказано, приписувати йому слова про існування в Києві академії у Середньовіччі - фантазії.

Цитата: serge-kazak от июня 15, 2013, 16:53
Ну десь так само як і інші 6 (чи скільки їх там?) старогрецьких мудрагелів, які стояли біля початків вищої освіти, заклавши підвалини предмету, який ми знаємо як "пошук істини".

щодо грецьких 6 мудреців із числа 7 мудреців подібне можна сказати теж, лише існування Солона та Фалеса є безсумнівним.

Цитата: serge-kazak от июня 15, 2013, 16:53
Це мені нагадує те саме, що відбувається зараз. Європа в лиці Царгороду на деякий час набрала сили і почала диктувати людям регіону свої правила гри. Нащадки старих скіфсько-козарських родів ще не встигли опанувати ситуацію і спадкоємці древніх богословів Скіфії (в т.ч. народних православних) минулих часів змушені були уйти в підпілля - в густі ліси і безкраї степи. Але ця ситуація не могла тривати вічно.

є історичні джерела про це? :)

Цитата: serge-kazak от июня 15, 2013, 16:53
Тобто за допомогою неї деякі люди за наші гроші хочуть нищити нашу історико-культурну спадщину радянської, російсько-імперської і ординської епохи і безкарно зомбувати підростаюче покоління неоєвролатинством? І як прості українські громадяни мають до цього ставитись?

я бачу в її діяльності передусім позитив, хоч і неґативу теж не бракує. те, що в Могилянці справді існують автономні дослідницькі центри, хоча їх діяльність не завжди дозволяється виводити за встановлені кер-вом рамці (чого історія з ЦВК і "Укр. тілом" варта хоча б), але у встановлених межах можна діяти досить вільно, те, що в Могилянці є дуже сильна незалежна студентська профспілка, котра не боїться конфліктувати з кер-вом, і немає підконтрольної ФПУ офіційної "профспілки", те, що викладачі Могилянки відверто сповідують дуже різний спектр політичних поглядів від крайньо лівих до (на жаль, як на мене, але це є) крайньо правих, і нікого ніколи там за погляди не карали - це величезна цінність. і я хочу, щоб мої податки на це витрачалися.

на жаль, у КНУ Шевченка чи КПІ, коли казати про флаґманські виші, таким навіть не пахне (хоча осередки "Прямої дії" там досить потужні, хоч це тішить).

Цитата: serge-kazak от июня 15, 2013, 16:53
Мова не про окремих дітей з малозабезпечених родин, а про доступ всіх до освіти в цілому. До речі тут у тебе щось схоже на "троцкізм" трошки проглядає, як його трактували у 1930х. Згадай, тоді тоже говорили в першу чергу про освіту для обраних ("справжніх комуністів"), а не для всіх ("сталінізм"). Добром як ти пам'ятаєш це не закінчилося.

яким чином ти пропонуєш його забезпечувати? головну перепону до освіти для всіх - фінансову - Могилянка намагається долати, наскільки може. навіть більше, вона забезпечує вільний доступ (для цього треба записатися, але доступ дають усім) до своєї дуже багатої бібліотеки та архівних колекцій. вона організовує цикли відкритих для всіх лекцій відомих в усьому світі науковців і забезпечує переклад їхніх виступів, коли в тому є потреба. хто ще це робить?

Цитата: serge-kazak от июня 15, 2013, 16:53
Те, що я спостерігаю - мене не переконує. Україні потрібен не крутий елітний вуз, а добра освіта для всіх.

потрібне і те, і инше. і доступ рядових випускників із добрими здібностями та знаннями до будь-якої освіти. але треба їх підтягувати до цього рівня, а не опускати цей рівень до них.

Цитата: serge-kazak от июня 15, 2013, 17:07
ну так тоді взагалі поняття "університет" стає досить таки порожнім словом. мова тоді йде про людей і передачу знань і цінностей - а це може відбуватись як в рамках так і поза "університетом". є у цих людей можливість якось легітимізуватися - вони легітимізуються, немає (як в ранньоординські часи у Київської Академії) - вони існують підпільно, "по печерам і монастирям".

університет - це корпорація, сукупність людей із певними цінностями, повагою до знань, спрагою знань і готовністю нові знання створювати. а не будь-яка установа, котра видає дипломи.

підпільні ун-тети також існували й існують, як і ун-тети у вигнанні, але мова йде про рівень, про збереження марки "університетськости", про корпоративну солідарність усіх працівників академічної сфери (академії в широкому розумінні) і про прийняту в цій корпорації етику поведінки. останнє - чи не найголовніше.

Цитата: serge-kazak от июня 15, 2013, 16:53
Те і є - нам намагаються нав'язати ідеологію, яка суперечить світогляду і життєвому досвіду людей нашого регіону.

якщо цей світогляд настільки одномірний, то, даруйте, ми в тоталітарному сусп-ві живемо, виходить.

я так не хочу, для мене плюралізм - цінність.
Автор LUTS
 - июня 15, 2013, 21:32
Цитата: Conservator от июня 15, 2013, 21:25
Цитата: LUTS от июня 15, 2013, 21:21
У нас взагалі все круто.  8-)
Майже

думаю, може на вашу наступну конфу з історії еміґрації поїду. деякі цікаві мат-ли хочу озвучити.

оголошення про цьогорічну ще не було, вона ж у вересні, да?
Зазвичай так. Про цьогорічну не знаю.
Автор Conservator
 - июня 15, 2013, 21:25
Цитата: LUTS от июня 15, 2013, 21:21
У нас взагалі все круто.  8-)
Майже

думаю, може на вашу наступну конфу з історії еміґрації поїду. деякі цікаві мат-ли хочу озвучити.

оголошення про цьогорічну ще не було, вона ж у вересні, да?
Автор LUTS
 - июня 15, 2013, 21:24
Цитата: Pawlo от июня 15, 2013, 21:18
Цитата: LUTS от июня 15, 2013, 21:17
Цитата: Pawlo от июня 15, 2013, 21:14
Плагіата не буде подолано доти доки не розведуть процес навчання і процес наукової діяльності тобто поки від студентів не перестануть вимагати "наукової новизни"
Хіба не вимагають?
Ви мене неправильно зрозуміли.
Вимагають і я саме якраз проти цього
Тоді я не розумію суть написання наукових робіт. Тему свою просто треба обирати завжди.
Автор Conservator
 - июня 15, 2013, 21:21
Цитата: Pawlo от июня 15, 2013, 21:14
Плагіата не буде подолано доти доки не розведуть процес навчання і процес наукової діяльності тобто поки від студентів не перестануть вимагати "наукової новизни"

чому мені ця вимога не заважала не списувати жодного разу ані рядка?

Цитата: Pawlo от июня 15, 2013, 21:14
Ну самі подумайте як у тисяч людей що року і при тому  не фахових вчених   може та новизна з"являтись?

на рівні маґістратури цілком може (знов таки, наукова або практична новизна, цікава інженерна розробка не є новим словом у науці, але ж це справді щось нове) і власне для того маґістратура й має існувати. на рівні бакалаврату достатньо фахового реферування джерел, але на технічних спеціяльностях уміння творчо конструювати є необхідністю.

коли вимоги здійснювати науковий пошук не буде, то звідки ті фахові науковці з'являтимуться?
Автор LUTS
 - июня 15, 2013, 21:21
Цитата: Conservator от июня 15, 2013, 21:14
узагалі, мені в НУ"ОА" бібліотека найбільше подобається. колекція зарубіжної україніки крута :yes:
У нас взагалі все круто.  8-)
Майже  ::)
Автор piton
 - июня 15, 2013, 21:18
Цитата: Pawlo от июня 15, 2013, 21:07
Цитата: piton от июня 15, 2013, 20:38Могилянка стала академией стараниями Петра Великого.
Хороший троллинг, годный :green:
Однако факт.
Автор Pawlo
 - июня 15, 2013, 21:18
Цитата: LUTS от июня 15, 2013, 21:17
Цитата: Pawlo от июня 15, 2013, 21:14
Плагіата не буде подолано доти доки не розведуть процес навчання і процес наукової діяльності тобто поки від студентів не перестануть вимагати "наукової новизни"
Хіба не вимагають?
Ви мене неправильно зрозуміли.
Вимагають і я саме якраз проти цього
Автор LUTS
 - июня 15, 2013, 21:17
Цитата: Pawlo от июня 15, 2013, 21:14
Плагіата не буде подолано доти доки не розведуть процес навчання і процес наукової діяльності тобто поки від студентів не перестануть вимагати "наукової новизни"
Хіба не вимагають?