Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.
Ограничения: максимум вложений в сообщении — 3 (3 осталось), максимальный размер всех файлов — 300 КБ, максимальный размер одного файла — 100 КБ
Снимите пометку с вложений, которые необходимо удалить
Перетащите файлы сюда или используйте кнопку для добавления файлов
Вложения и другие параметры
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр

Сообщения в этой теме

Автор Bercutt
 - октября 14, 2011, 19:08
I believe not all kinds of grammatical exercises are equally productive for learners of English. I prefer English grammar exercises with helpful useful communicative real life content for potential practical use (with sentences that most likely can be used in real life situations). Dialogues, interrogative and statement (or narrative) sentences on everyday topics, thematic texts and narrative stories are especially effective for mastering grammatical structures. At your own discretion you can choose the most important sentences as to content from English communicative grammar practice books to prepare your own more useful grammar materials. In addition you can make up your own sentences for each grammatical point (rule).
If learners feel that the content of sentences in grammatical exercises is interesting, rich, creative, practical for them they will be more interested in grammar study considered to be hard and boring.