ЦитироватьЗдається, Німеччина планує до 2022 року закрити всі АЕС.Німеччина, будучи фактичним господарем ЄС, може собі дозволити таку розкіш (тим часом АЕС будуються в менш продвинутих європейських країнах). Ми — ні (у нас нема підконтрольних територій, куди можна перенести все шкідливе виробництво). Хоча ні, ми все можемо, але в нашому випадку це буде дурістю.
Цитата: Python от сентября 24, 2011, 21:43Здається, Німеччина планує до 2022 року закрити всі АЕС.
Дешеве паливо? Будь ласка. Ми сидимо на величезних запасах уранових руд, які чомусь не поспішаємо переробляти на енергію. Досить страждати чорнобильським комплексом. В Японії он іще крутіше рвонуло — і що, вони взялися закривати АЕС?
Цитата: Python от сентября 24, 2011, 19:28Ну хтось і в 25 ще вибір не може зробити... та й перевчитися завжди можна, була б клепка в голові.
Взагалі, шкільна спеціалізація — хибний шлях. Учень іще уявлення не має ні про попит на ринку праці, ні про предмети, які він ще навіть не вчив толком, а йому вже треба робити вибір.
Цитата: Python от сентября 24, 2011, 19:28Третя сфера лише росте. Саме їй завдячуємо незменшення стандартного робочого тижня за підвищення продуктивності праці.
«Третя сфера» (торгівля, сфера послуг, офісна робота — я правильно зрозумів?)
Цитата: Python от сентября 24, 2011, 19:28Освіта повинна не стільки надавати знання, скільки навчити учнів (а потім студентів) отримувати знання самостійно, коли це буде потрібно. Певна база потрібна, але не треба переборщувати.
Ну, це комплексна проблема. Криза виробництва + технологічна відсталість + криза освіти + неактуальність чи низька якість значної частини інформації зі шкільних програм. Що, однак, не є приводом для того, щоб після дванадцяти років навчання учень мав знання на рівні двірника. Кожен пункт треба вирішувати, а не складати лапки і кричати «мидосягли». Щодо гуманітарної сфери — для виживання суспільства вона менш важлива, і криза в ній не така відчутна (а місцями навіть спостерігаються прогресивні зміни — скажімо, в вивченні іноземних мов).
Цитата: Conservator от сентября 24, 2011, 19:48Маячня!
третій сектор не робить багатшою, але сприяє справедливішому розподілу матеріяльних благ.
Цитата: Python от сентября 24, 2011, 19:56Конкурси там на вступ шалені. Але, кажуть, з держзамовленням не дуже. Ті, хто готують, розповідають, що щороку студенти тільки гірші. Люди, що просто сидять в одній кімнаті з компутером, чомусь теж не засвоюють усе самі. Такшо трудно.
Наприклад, у наш час професія програміста користується попитом, люди цього фаху отримують непогані гроші. Що робить українське міністерство освіти? Воно дає учням не базові знання про алгоритми й сучасні мови програмування, а знайомить діток з вордом і екселем. Цього цілком досить, щоб працювати симпатичною секретаркою зі швидкістю вводу 20 знаків на хвилину (швидко друкувати теж треба додатково вчитися), але для майбутнього програміста це просто марна трата часу. Людина, що просто сидить в одній кімнаті з комп'ютером, через якийсь час усе це й сама засвоїть.
Цитата: Conservator от сентября 24, 2011, 20:06Ми в школі навіть к'юбейсік і паскаль з делфі бачили.
оцього не знаю (ми взагалі вчили BASIC на допотопних "Електроніках"). але й дипльомованих проґрамістів без базових знань теж вистачає і школа б їх не врятувала...
Цитата: Conservator от сентября 24, 2011, 20:20Маячня! Треба скорочувати робочий тиждень, а не збільшувати кількіть дармоїдів.
розширення третього сектору - це природний процес, ніхто цілеспрямовано його не здійснює.
збільшення зайнятости в першому й другому секторах за нинішнього розвитку промисловости означатиме збільшення обсягів вир-ва (невиправдане й незатребуване ринком), що викличе кризу перевиробництва і, як наслідок, величезне безробіття й закриття купи підприємств. перевиробництва тут можна було б уникнути лише за умови плянування виготовлення й розподілу продукції. але навряд чи Вам цього хочеться. єдиний вихід - перетікання зайвої робочої сили у третій сектор (або безробіття й скорочення нас-ня, але перший варіянт кращий).
Цитата: Conservator от сентября 24, 2011, 21:52Засуд на вторинність — лише якщо ми імпортуємо чужі технології, не намагаючись удосконалити їх, або ж узагалі не володіємо ними в повному обсязі. Якщо ж усе робити правильно, вторинність можна перетворити на першість.
тепер доводиться здівйснювати навздогінну модернізацію, а це - засуд на вторинність.
Цитироватьчи бурити глибочезні скважини й скидати в кристалічний щит?А чом би й ні?
Цитата: Python от сентября 24, 2011, 21:50
Знову ж, для цього потрібно подолати відставання в технологічному розвитку — саме по собі воно не подолається. Фахівці плюс імпорт і вдосконалення сучасних технологій, одним словом.
Цитата: Python от сентября 24, 2011, 21:43
Ми сидимо на величезних запасах уранових руд, які чомусь не поспішаємо переробляти на енергію. Досить страждати чорнобильським комплексом.
Страница создана за 0.090 сек. Запросов: 20.