Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.
Ограничения: максимум вложений в сообщении — 3 (3 осталось), максимальный размер всех файлов — 300 КБ, максимальный размер одного файла — 100 КБ
Снимите пометку с вложений, которые необходимо удалить
Перетащите файлы сюда или используйте кнопку для добавления файлов
Вложения и другие параметры
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр

Сообщения в этой теме

Автор Bercutt
 - сентября 19, 2011, 18:45
In my view it is expedient to master a conversation topic in English in the following sequence:

1. Learners listen to and pronounce each sentence of English conversations
(thematic dialogues and narrative texts with transcripts).

2. Speaking on each conversation topic (imitation of dialogues (role play), ready-made thematic questions and answers with helpful content for using in daily life, telling stories, talking points and discussions of issues).

3. Learning of additional conversation sentences and vocabulary from English phrase books, conversation books and general thematic English dictionaries that provide useful usage sentences. Making up one's own sentences with difficult vocabulary for potential use in daily life.

4. Extensive reading of thematic texts and materials from various sources.
Telling the content of thematic texts.

5. Writing on real life topics.