Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Anglo-Saxon

Автор Versteher, марта 4, 2010, 13:56

0 Пользователи и 1 гость просматривают эту тему.

Versteher

ic habbe "kasvonkäsi", min dryhten: Her Russisca Orthodoxisca Patriarchus Kirill biddede to Gode to sendanne great regen to endianne greate wealdfyr þe sare wide hergiaþ weald ond land in Russlande...

ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

Versteher

ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

Versteher

ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

autolyk

Цитата: Versteher от сентября  8, 2010, 18:19
ic habbe "kasvonkäsi", min dryhten
Ne hæfst þú þá niwþ gehyrde næfre?
Цитата: Versteher от сентября  8, 2010, 18:22
gebidde ic sculde getacnian: bitt' ich.
Ic þancie þúc, hit biþ andgyte nú.
Цитата: Versteher от сентября  8, 2010, 18:27
be recnare
Ic ne undergæt náht ongean.

Атэц Әүүәл not welcome in this topic

Versteher

be recnare is "beim Recgner" in tyscu gereorde...

nay, min dryhten, ic ne gehyrde; hwaet thyncest Thu: es thaet " syndrig waeg, thonne tha Ryssland haefth" othr is thaet forweorpligu dumbness?


Ja, ic thonke Thec that Thu read warst me to heolpanne, thoh trowe, ic ne sculle da writan in anglo-saxiscu.
ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

autolyk

Цитата: Versteher от сентября 10, 2010, 14:28
nay, min dryhten, ic ne gehyrde; hwaet thyncest Thu: es thaet " syndrig waeg, thonne tha Ryssland haefth" othr is thaet forweorpligu dumbness?
Mé ne þenkþ þæt hit biþ séo dumbnes: hwý man will secgan gyf man ne will gehyrd béon?
Цитата: Versteher от сентября 10, 2010, 14:28
ic ne sculle da writan in anglo-saxiscu.
Hit biþ sárlíc, ac gyf wyscung weord, ic eom ǽfre gerǽde.
Атэц Әүүәл not welcome in this topic

Versteher

min deoraste dryhten, bist Thu "i gefoege" oc wollde Thu me to freonde weorthan?
ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

autolyk

Ic wolde secgan þæt hit wǽre gespannende tó mé tó cweþanne.
Атэц Әүүәл not welcome in this topic

Versteher

Lang wollde ic cunnian. Þú, min dryhten, canst ǽȝþer anȝlo-saxisces ȝereord ac fennisces. Þá tunȝan, þǽt byþ cynþ eachtoþe John Ronald Tolkien. Þý fraȝian ic: ȝif Þú eachtast Þone dryhten Tolkienen?
ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

autolyk

Цитата: Versteher от октября 13, 2010, 11:48
Þú, min dryhten, canst ǽȝþer anȝlo-saxisces ȝereord ac fennisces.
Þū mē smācast. :)
Цитата: Versteher от октября 13, 2010, 11:48
ȝif Þú eachtast Þone dryhten Tolkienen?
Þǣrūt "ƺyf". Ic eahtie Professor swā hēah, swā þe hīehst man ne mæƺ eahtian. Ʒyf wē mētten eahtiƺ wintras āƺān...
Атэц Әүүәл not welcome in this topic

Karakurt


autolyk

"swā" mǣneþ "so" ǣƺðer ƺe in enƺlisce ƺe in þēodisce tunƺan. :)
Атэц Әүүәл not welcome in this topic


Versteher

Min druhtin, hwy nemnast Thu mec wordu: Thu, hwaen we speakath anglo-saxisces gereord; ac Ge - hwaen ryssisces?
ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

autolyk

Mīn dryhten, tō ātellanne þis īeðelīce biþ. Sēo tunƺe ne biþ ān ƺeƺlenƺunƺ þāra worda, hwylca ǣƺhwes ƺeƺlenƺenen wǣron. Þæt ƺereord ƺehwǣr biþ sē dǣl of þǣm ǣclystere mōdirsprecera, ƺe nā ƺyf man secƺe ymbe esperanto. Þǣrbie ic fandie ācumendlīce healdan þone bryce þāra mōdirsprecera.
Атэц Әүүәл not welcome in this topic

Versteher

Cennst Thu, min deoraste dryhten, word: ȝescipe, þe hátaþ: Scherz? in ordbéc Frean Cöblerns finnaþ mon þǽt, ac ne finnaþ in þǽre Frean Bosworthens...
ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

autolyk

Hit biþ uncūðlīce, mīn dryhten. "Scherz" mǣneþ ƺērscipe in G. Koebleres wordbōc and ƺērscipe man cierreþ "jest" in Johnes Clayes "Concise Anglo-Saxon Dictionary".
Атэц Әүүәл not welcome in this topic

Versteher

min dryhten, þoc Þe.

óðer ǽsce to Þe...

man hefþ word: ǽlþeodiȝ, hwǽr þǽt: ǽl ne on ǽl [omnius, all] eftfaraþ, ac on ǽl, swylc Frea Rasc wið ladinum ȝefanȝaþ: alius. Þǽt is, arfǽst saȝt, ǽnlic feall, þonne þe ic cunniȝe in ȝereorde..And Þu?
ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

autolyk

Цитата: Versteher от декабря  7, 2010, 11:28
And Þu?
And þū, mīn dryhten, þurfe myndƺian, þæt þǣr bēoþ feala fiellas, þæt þe Engelcynn þā Lǣdenword fēnƺ. Tō lārbysne ābūtan þone ǣt: butere < būtȳrum, cīese < cāseus, pipor < piper, plume < prunus, wīn < vinum.
Атэц Әүүәл not welcome in this topic

Versteher

oþer þinȝ meaniȝe, min dryhten: ǽl...ǽl het vanliȝe: all, ac ne þe i lǽdenre: alius, huru in worde: ǽlþeodisc ȝetacnunȝ finnaþ mon...
ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

autolyk

Цитата: Versteher от декабря  7, 2010, 14:12
ǽlþeodisc
Ðis word ne biþ nāht. Þǣr biþ þæt word "elþēodiƺ" of "elþēode" (strange people, foreign nation), hwǣr "el-" biþ tō Lǣdenworde "alius" siblīce. 
Атэц Әүүәл not welcome in this topic

Versteher

Ne secdo, ac-ne ȝestyride ic Þe, min dryhten, ȝef þǽt svá wǽre; ac loca:

ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

autolyk

Атэц Әүүәл not welcome in this topic

autolyk

 Ānlīpe nū ic underƺeat þīn incan, hwylcum reorde wrītest þū? Sē præfix "el(e)-" mǣneþ "strange", "foreign" and hæbbeþ sē reordisca cost "æl(e)-". Þā lārbysna ǣƺhwylcum wordum: elelandisc "foreign", elwiht "monster", ælfremeda "stranger".
Атэц Әүүәл not welcome in this topic

Versteher

ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

Быстрый ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.

Имя:
Имейл:
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр