Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Svenska

Автор pishy, мая 30, 2005, 16:02

0 Пользователи и 1 гость просматривают эту тему.

Versteher

Om Du icke förstår något här, tör Du nog bjuda sjelf ett thema, som Du förstår. Så, bjud ett, var så god.
ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

Andvari

Jag förstår allting av vad du har sagt. jag vill bara inte diskutera om så dumma ämnet
Ställ'et i stället i stället!

Versteher

Fröken Andvari, kan Du fornnordiska? Om Du, som Du skrifvit i Din profilsidan, orkar tala islendska och gothiska, tör det vara, att Du kunne dertill också fornnordiska? Stämmer det?
ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

Andvari

Jag tror att jag skulle förstå det språket, men hur talar man, om man inte ha lärt det?
Ställ'et i stället i stället!

Andvari

Ställ'et i stället i stället!

Versteher

Nej, nej, fager Fröken, icke islänska menade jag: jag kan inte isländska.. fornnordiska.. här..Fornnorræna #0 varsaagod..

Genom att tala kan Du väl läsä det der.
ЛОЖИЛЪ, ЛОЖУ, БУДУ ЛОЖИТЬ!!!

Andvari

Цитата: Versteher от февраля  3, 2011, 15:35
Nej, nej, fager Fröken, icke islänska menade jag: jag kan inte isländska.. fornnordiska.. här..Fornnorræna #0 varsaagod..

Genom att tala kan Du väl läsä det der.

Jag vet vad fornnordiska är. Kan repetera mitt svar: jag talar inte fornnordiska, för jag hade aldrig lärt den. Men tror att jag skulle förstå en del.
Ställ'et i stället i stället!

RawonaM


sergeysleep


Pigra_kojoto


rotakronk

hej allihopa!
synd att jag läst denna tråd först idag. det har varit roligt här för flera år sen.
"om noko skal nå eit ende, då må du på det tenne! vil du ikkje sjå det meir, la det symje i bensin!"

rotakronk

"om noko skal nå eit ende, då må du på det tenne! vil du ikkje sjå det meir, la det symje i bensin!"

Быстрый ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.

Имя:
Имейл:
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр