Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.
Ограничения: максимум вложений в сообщении — 3 (3 осталось), максимальный размер всех файлов — 300 КБ, максимальный размер одного файла — 100 КБ
Снимите пометку с вложений, которые необходимо удалить
Перетащите файлы сюда или используйте кнопку для добавления файлов
Вложения и другие параметры
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр

Сообщения в этой теме

Автор Conservator
 - октября 21, 2010, 09:29
Цитата: Python от октября 20, 2010, 20:15
Не думаю, що мистецтво фашистської Німеччини явно програвало перед культурами інших тоталітарних режимів.

В архітектурі та скульптурі воно явно було не на часі. Забагато псевдоклясичних елементів, в инших країнах Европи то вже було більш ніж немодним.
Автор Python
 - октября 20, 2010, 20:15
Цитата: Conservator от октября 19, 2010, 08:14
Чому злочинні режими намагаються робити своїми символами мистецькі твори, які є прекрасними не лише в їхнім розумінні (як у випадку нацистів), а й просто по-людськи прекрасні речі?
Не думаю, що мистецтво фашистської Німеччини явно програвало перед культурами інших тоталітарних режимів. Просто ми звикли дивитись на все, що там відбувалось, як на архетип абсолютного зла. Жоден тоталітарний режим не протримався б і дня, якби люди бачили лише його темну сторону.
Автор Conservator
 - октября 20, 2010, 20:05
Цитата: Nekto от октября 20, 2010, 15:54
А можна детальныше: що це за пісня, яка її історія? І якщо можна, слова...

Історія
ЦитироватьIn Chile, the title song from the album, became a unifying element for all the followers of the new military regime which came into power on September 11, 1973, when Bigote Arrocet sang "Libre" in honour of Bravo during 1974 Festival de la Canción de Viña del Mar, in front of Augusto Pinochet and his wife.
(wiki/en) Nino_Bravo#Third_album

Слова -
Цитировать

Автор Nekto
 - октября 20, 2010, 15:54
Цитата: Conservator от октября 19, 2010, 08:14
Слухаю... Цій прекрасній пісні судилося стати символом одного з найбільш злочинних і найпідліших режимів 2 пол. 
20 ст....

А можна детальныше: що це за пісня, яка її історія? І якщо можна, слова...
Автор 5park
 - октября 19, 2010, 09:35
Знаю. Щось неймовірне, як для неофіта.
Автор Conservator
 - октября 19, 2010, 09:18
Цитата: 5park от октября 19, 2010, 08:26
московська архітектура тоталітарного домінування

Сталінський ампір...
Автор Aleksey
 - октября 19, 2010, 08:34
Нино Браво это гуд!
Автор 5park
 - октября 19, 2010, 08:26
Цитата: Conservator от октября 19, 2010, 08:14
Чому злочинні режими намагаються робити своїми символами мистецькі твори, які є прекрасними не лише в їхнім розумінні (як у випадку нацистів), а й просто по-людськи прекрасні речі?

Впливати на почуття легше, ніж на розум. А як вражає московська архітектура тоталітарного домінування! Тебе ніби ставлять перед фактом, що ти — маленький нікому не потрібний гвинтик, але тобі ніби приємно це відчувати, якось так.
Автор Conservator
 - октября 19, 2010, 08:14
Слухаю... Цій прекрасній пісні судилося стати символом одного з найбільш злочинних і найпідліших режимів 2 пол. 
20 ст....

Пісня дивовижна, сильна, прекрасні слова, музика, виконання... Але історія накладає відбиток - згадуються кадри з "У Сантьяґо дощить"... Чому злочинні режими намагаються робити своїми символами мистецькі твори, які є прекрасними не лише в їхнім розумінні (як у випадку нацистів), а й просто по-людськи прекрасні речі?