Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Norsk

Автор esse, ноября 7, 2005, 01:25

0 Пользователи и 1 гость просматривают эту тему.

esse


mataturik


rombass


macabro


olions


Wild beauty


Wild beauty

Цитата: olions от января 26, 2009, 21:12
Skal - ето как переводьится?
Это один из модальных глаголов от skulle- быть
skulle-skal-skulle-har skullet

Alchemist


Евгений

PAXVOBISCVM

Milady_de_Winter

Цитата: esse от ноября  7, 2005, 01:25
God dag! Finnes det noen her som snakker norsk? :)

Jeg taler og skriver flydende dansk, men jeg forstår norsk.

Ahtjamberg

Hvem bedre  forstår norsk? En svenske eller en danske? Jeg studerer svensk og det er interessant å forstå for seg selv


Мечтатель

Родной язык: русский
First language: Russian
Muttersprache: Russisch
मातृभाषा: रूसी
Langue maternelle : russe

Мир - Ειρήνη - Pax - Paix - Peace - Frieden - صلح - शान्ति

olhol

Og hvilken dialekt har du i det danske sprog for norsk? Det er bare historisk tror jeg

Dracula

Men God dag da! Jeg heter Alex, og jeg ogsa onsker a prate pa norsk!(Jeg kan ogsa forsta lite svensk og dansk) (Unskyld, jeg har ikke norske tastatur) :)
Лицо врага поражает меня,когда я понимаю, как оно похоже на мое.

Ahtjamberg

Hei alle sammen! Hvorfor tier vi? La oss snakke om språk, livet osv... :=



Ahtjamberg

Ja, sikkert «tier». Man også kan si: «hvorfor er vi taus?»... Jag er fra Ufa.

Gilgamesh

hej alle ) till anfang, vill jeg sige at hva jeg skriver nu er noget mellem dansk og norsk og forsta dere kan forstar meg men i hver fall har jeg kommether fordi jeg ville forbedre min norsk ved hjelpe av dere i lopetav samtale ) jeg bor i tjetjenien og studerer nesten alle sprak som der finnes i de ganske europa og i asie )) jeg hetter Arthur )
Приветствую всех. Моя цель на данном форуме - учиться и познавать то, чего я не знаю. Надеюсь, вы отнесетесь ко мне благосклонно. Спасибо.

Leo

Цитата: Gilgamesh от марта 11, 2013, 18:18