Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Norsk

Автор esse, ноября 7, 2005, 01:25

0 Пользователи и 1 гость просматривают эту тему.

esse


mataturik


rombass


macabro


olions


Wild beauty


Wild beauty

Цитата: olions от января 26, 2009, 21:12
Skal - ето как переводьится?
Это один из модальных глаголов от skulle- быть
skulle-skal-skulle-har skullet

Alchemist


Евгений

PAXVOBISCVM

Milady_de_Winter

Цитата: esse от ноября  7, 2005, 01:25
God dag! Finnes det noen her som snakker norsk? :)

Jeg taler og skriver flydende dansk, men jeg forstår norsk.

Ahtjamberg

Hvem bedre  forstår norsk? En svenske eller en danske? Jeg studerer svensk og det er interessant å forstå for seg selv


Мечтатель

Родной язык: русский
First language: Russian
Muttersprache: Russisch
मातृभाषा: रूसी
Langue maternelle : russe

Мир - Ειρήνη - Pax - Paix - Peace - Frieden - صلح - शान्ति

olhol

Og hvilken dialekt har du i det danske sprog for norsk? Det er bare historisk tror jeg

Dracula

Men God dag da! Jeg heter Alex, og jeg ogsa onsker a prate pa norsk!(Jeg kan ogsa forsta lite svensk og dansk) (Unskyld, jeg har ikke norske tastatur) :)
Лицо врага поражает меня,когда я понимаю, как оно похоже на мое.

Ahtjamberg

Hei alle sammen! Hvorfor tier vi? La oss snakke om språk, livet osv... :=



Ahtjamberg

Ja, sikkert «tier». Man også kan si: «hvorfor er vi taus?»... Jag er fra Ufa.

Gilgamesh

hej alle ) till anfang, vill jeg sige at hva jeg skriver nu er noget mellem dansk og norsk og forsta dere kan forstar meg men i hver fall har jeg kommether fordi jeg ville forbedre min norsk ved hjelpe av dere i lopetav samtale ) jeg bor i tjetjenien og studerer nesten alle sprak som der finnes i de ganske europa og i asie )) jeg hetter Arthur )
Приветствую всех. Моя цель на данном форуме - учиться и познавать то, чего я не знаю. Надеюсь, вы отнесетесь ко мне благосклонно. Спасибо.

Leo

Цитата: Gilgamesh от марта 11, 2013, 18:18
studerer nesten alle sprak som der finnes i de ganske europa og i asie )) jeg hetter Arthur )

Virkelig ? Og hvad studerer du nu ?

Gilgamesh

Virkelig ? Og hvad studerer du nu ?
[/quote]

Norsk, for eksempel ) Alting som man kan studere studerer jeg ) De eldgammle (som aramejsk og akkadisk) og de samtidige sprak.. og ved du hvarfor? ) Det kan lyde sagar en lille komisk men det er sa kjeddeligt her i tjetjenien hvor jeg bor og derfor studerer jeg altig fordi... da, i byen der finnes sa mye som jeg liker ikke.. og hjemme mellem bokerne mine er alt ganske andet... her er alting idealt... og her bor jeg i min egen verden med harmoni ) fra kommer du fra?
Приветствую всех. Моя цель на данном форуме - учиться и познавать то, чего я не знаю. Надеюсь, вы отнесетесь ко мне благосклонно. Спасибо.

Leo

Jeg er fra Tyskland. Hvelket morsmål har du ? Tjetjensk ?

Gilgamesh

Цитата: Leo от марта 11, 2013, 20:34
Jeg er fra Tyskland. Hvelket morsmål har du ? Tjetjensk ?

Precis. Tjetjensk er et eltgammel sprak hvor vi har flere persiske, tyrkiske, eldgammle-egyptiske og khurritiske order. Vi kan ogsa uttale nesten alle ordr fra alle sprak ved hjelpen af vort sprak! ) Man kan ikke sa lett lere tjetjensk som er neste sa vankselig som kinesisk ) bodde Du i NG?
Приветствую всех. Моя цель на данном форуме - учиться и познавать то, чего я не знаю. Надеюсь, вы отнесетесь ко мне благосклонно. Спасибо.

Leo

Hvad er NG ? Samveldet av uavhengige statar eller Nigeria ?

Быстрый ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.

Имя:
Имейл:
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр