Ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.
Ограничения: максимум вложений в сообщении — 3 (3 осталось), максимальный размер всех файлов — 300 КБ, максимальный размер одного файла — 100 КБ
Снимите пометку с вложений, которые необходимо удалить
Перетащите файлы сюда или используйте кнопку для добавления файлов
Вложения и другие параметры
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр

Сообщения в этой теме

Автор Сергий
 - февраля 5, 2017, 20:04
Цитата: Python от февраля  5, 2017, 12:46
в одному глобальному образі, але всім не вгодиш...
Все Безмежжя вже поєднав в одному образі і слові дядько Федось. Питання не в тому щоб всім вгодити.
Автор Сергий
 - февраля 5, 2017, 20:01
Варіант про двох душогубів і благодать Божу для тих, хто її здатен побачити між ними мені до душі більше. Хоча і дід Степан і дід Йосип стопудово в житті робили не лише зло, але і добро, є немало людей (зокрема серед моїх рідних і знайомих), які іїх згадують добрими словами. Тому формулювання про грішних козаків мені теж до душі.
Автор Python
 - февраля 5, 2017, 13:27
Якщо ж говорити про «грішних козаків», то насправді це такі гріхи, які дядькові Федосю навряд чи доводилось за життя чинити. Скільки відібраних життів лежить на совісті командувача будь-якою воюючою армією? Серійні убивці лише заздрісно позирають на них зі своїх котлів зі смолою... Єдине, що може виправдати всі ці злодіяння — віра в виправданість мети, заради якої всі ці життя було згублено. Але тут ми бачимо, що для виправдання одного «грішного козака» слід визнати безумовним злом другого. Ну або обидві мети хибні, і тоді ми бачимо двох душогубів, що нічим не кращі за Чикатила (хіба що робили не все особисто, а віддавали накази підлеглим).
Автор Python
 - февраля 5, 2017, 13:07
Цитата: Сергий от февраля  5, 2017, 11:10
По друге є тип ікон, на яких зображений і Бог і чорт і святі і грішні козаки одночасно.
Однак, чортам німбів не малюють і свічок їм не ставлять. Навіть у випадках, коли боги одного пантеону обмінюються місцями з дияволами в іншому (як у випадку девів та асурів в індійській та перській міфології), сумістити їх у якості об'єктів поклоніння єдиного спільного культу стає проблематично.
Автор Python
 - февраля 5, 2017, 12:59
Цитата: Сергий от февраля  5, 2017, 11:10
І взагалі це на тему того, що дядько Федось народився в 1942 році - тобто якраз тоді, коли на землях Київської Русі-України бушувала люта війна і між собою різалися козаки двох правлячих отаманів, діда Бандери і діда Сталіна. Тобто цей образ присвячений перш за все пам'яті дядька Федося.
Є Бандера, якого одні вважають національним героєм, а другі — душогубом. Є Сталін, якого одні вважають душогубом, а другі — великим правителем. Про дядька Федося знають переважно ті, хто знали його особисто, решта може лише здогадуватись, якими подвигами та звірствами він заслужив собі місце чи між героєм і душогубом, чи між душогубом і героєм.
Автор Python
 - февраля 5, 2017, 12:46
Цитата: Сергий от февраля  5, 2017, 11:10
коваль-Вакула-лупцює-чорта-Фрипулья.jpg
Виглядає як пряма образа релігійних почуттів сатаністів. Ви намагаєтесь об'єднати всі можливі об'єкти поклоніння в одному глобальному образі, але всім не вгодиш...
Автор oveka
 - февраля 5, 2017, 12:26
Дуже зручно - крути, як циган сонцем.
Тільки яке це має відношення до поставленої теми.
Автор Сергий
 - февраля 5, 2017, 11:10
Цитата: Python от февраля  5, 2017, 02:25
Але взаємовиключні герої на одному іконостасі? Во ім'я Христа, і Перуна, і Пращура Хабіліса — хто їм молиться ОДНОЧАСНО?!
Взаємовиключні герої на одному іконостасі? По перше, що це ваше бачення, що взаємовиключні, для мене тут зображені три грішні козака, три воїна Вічного Війська і Небесного Владики, які мають відношення до історії Київської Русі-України 20 сторіччя. По друге є тип ікон, на яких зображений і Бог і чорт і святі і грішні козаки одночасно. По третє там же ясно написано: "Благодать Безмежжя сяє серед горя і біди", задумайтесь де Благодать Безмежжя, де горе і де біда. І взагалі це на тему того, що дядько Федось народився в 1942 році - тобто якраз тоді, коли на землях Київської Русі-України бушувала люта війна і між собою різалися козаки двох правлячих отаманів, діда Бандери і діда Сталіна. Тобто цей образ присвячений перш за все пам'яті дядька Федося. І до речі якраз дядько Федось так і казав - Я у слові-самоназві Фрипулья зашифрував і Бога і чорта і себе самого і все на світі цьому і на тому. Тобто Безмежжя в усій повноті і багатогранності. В цьому році святкуємо рівно 10 років з дня успіння київського козака і художника Вічної Картини. Київський чудотворче, моли Вічного Художника, Бога-Христа за нас грішних! Господи, помилуй! Фрипулья!

p.s. цитований вами віршик Степана Руданського знаю з дитинства. це теж на тему популярності вищезгаданого типу козацько-християнських ікон у храмах Київської Русі-України.

p.p.s. на тему кого і як правильно шанувати - дивіться моє бачення, образ Фрипульї наведений нижче:
Автор Python
 - февраля 5, 2017, 02:29
А втім...
ЦитироватьПрийшла в церкву стара баба,
Свічок накупила;
Де була яка ікона,
Всюди поліпила.

Іще пара остається,
Де їх приліпити?..
«Ага! – каже.– Пошукаю
Святого Микити!»

Найшла баба і Микиту –
Святий чорта ціпить!..
Баба їдну йому ставить,
Другу чорту ліпить...

Видять люди й розважають,
Щоби не ліпила;
«Що ти, бабо,– кажуть,– робиш?
Та ж то вража сила?..»

Але баба обернулась:
«Не судіте, люди!
Ніхто того не відає,
Де по смерті буде...

Чи у небі, чи у пеклі
Скажуть вікувати;
Треба всюди, добрі люди,
Приятелів мати».
Автор Python
 - февраля 5, 2017, 02:25
Але взаємовиключні герої на одному іконостасі? Во ім'я Христа, і Перуна, і Пращура Хабіліса — хто їм молиться ОДНОЧАСНО?!