Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.
Ограничения: максимум вложений в сообщении — 3 (3 осталось), максимальный размер всех файлов — 300 КБ, максимальный размер одного файла — 100 КБ
Снимите пометку с вложений, которые необходимо удалить
Перетащите файлы сюда или используйте кнопку для добавления файлов
Вложения и другие параметры
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр

Сообщения в этой теме

Автор DarkMax2
 - февраля 19, 2015, 10:52
ІМХО, стать автора можна визначити лише при великому об'ємі написаного, а реклама річ лаконічна, а тому мало придатна для аналізу на цю тему. Інша річ, що у реклами є цільова аудиторія. От її гендер легко визначити :)
Автор sveta2410
 - февраля 10, 2015, 13:41
Рекламні тексти є важливим предметом гендерного аналізу. Особливістьрекламного тексту полягає в тому, що гендерно-значущі характеристики тісно пов'язані з соціальними характеристиками. Будучи мовними творами, вони в той же час не є результатом мовної поведінки чоловіків і жінок, їх мовною комунікацією, вони призначені для чоловіків та жінок. Рекламні тексти, таким чином, є ілюстрацією соціальних гендерних характеристик, і являють собою мовні твори, де гендерний фактор проявляється не з позиції адресанта, а з позиції адресата.