Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Гендерні характеристики рекламного тексту

Автор sveta2410, февраля 10, 2015, 13:41

0 Пользователи и 1 гость просматривают эту тему.

sveta2410

Рекламні тексти є важливим предметом гендерного аналізу. Особливістьрекламного тексту полягає в тому, що гендерно-значущі характеристики тісно пов'язані з соціальними характеристиками. Будучи мовними творами, вони в той же час не є результатом мовної поведінки чоловіків і жінок, їх мовною комунікацією, вони призначені для чоловіків та жінок. Рекламні тексти, таким чином, є ілюстрацією соціальних гендерних характеристик, і являють собою мовні твори, де гендерний фактор проявляється не з позиції адресанта, а з позиції адресата.

DarkMax2

ІМХО, стать автора можна визначити лише при великому об'ємі написаного, а реклама річ лаконічна, а тому мало придатна для аналізу на цю тему. Інша річ, що у реклами є цільова аудиторія. От її гендер легко визначити :)
Tej wojny nikt za nas nie wygra! © Wiedźmin III
Коли зчинять лемент: "Хто ж знав?!" — відповімо: "Ми".

З моїх снів ти утечеш над ранок,
Терпка, як аґрус, солодка, як біз.
Хочу снить чорні локи сплута́ні,
Фіалкові очі, мокрі від сліз.

Быстрый ответ

Обратите внимание: данное сообщение не будет отображаться, пока модератор не одобрит его.

Имя:
Имейл:
Проверка:
Оставьте это поле пустым:
Наберите символы, которые изображены на картинке
Прослушать / Запросить другое изображение

Наберите символы, которые изображены на картинке:

√36:
ALT+S — отправить
ALT+P — предварительный просмотр