Author Topic: Гендерні характеристики рекламного тексту  (Read 1139 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sveta2410

  • Newbie
  • Posts: 1
Рекламні тексти є важливим предметом гендерного аналізу. Особливістьрекламного тексту полягає в тому, що гендерно-значущі характеристики тісно пов'язані з соціальними характеристиками. Будучи мовними творами, вони в той же час не є результатом мовної поведінки чоловіків і жінок, їх мовною комунікацією, вони призначені для чоловіків та жінок. Рекламні тексти, таким чином, є ілюстрацією соціальних гендерних характеристик, і являють собою мовні твори, де гендерний фактор проявляється не з позиції адресанта, а з позиції адресата.

Offline DarkMax2

  • Posts: 43708
  • UeArtemis
ІМХО, стать автора можна визначити лише при великому об'ємі написаного, а реклама річ лаконічна, а тому мало придатна для аналізу на цю тему. Інша річ, що у реклами є цільова аудиторія. От її гендер легко визначити :)
Tej wojny nikt za nas nie wygra! © Wiedźmin III

З моїх снів ти утичеш над ранок,
Терпка як аґрус, солодка як біз.
Хочу снить чорні локи сплута́ні,
Фіалкові очі мокрі від сліз.

 

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.
Name: Email:
Verification:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image
Type the letters shown in the picture:
√49 Напишите ответ строчными буквами:
«Сто одёжек, все без застёжек» — что это?: