Главное меню
Мы солидарны с Украиной. Узнайте здесь, как можно поддержать Украину.

Правила орфоепії

Автор Tom d`Cat, мая 10, 2013, 02:04

0 Пользователи и 1 гость просматривают эту тему.

Tom d`Cat

Шановні форумчани!
Я - програміст, що у гордині своїй вважає, що зміг (на рівні, достатньому для практичного застосування в плані роботи з віршованим текстом) вирішити проблему автоматичної побудови орфоепічного словника для російської мови. Якщо кому цікаво - ось сайт програми, у котрій це реалізовано: http://www.ritminme.ru/   (Відгуки вітаються. Особливо – аргументовано-лайливі).
Тепер я гострю зуби на українську орфоепію.
На жаль, знаходжу в інтернеті не настільки багато матеріалу, як мені б хотілося.
Може, хтось зустрічав, де можна знайти правила української орфоепії в електронному вигляді?
Я по натуре не Моцарт, я по натуре - Сальери...

Python

А що саме ця програма робить?

Дещо з того, що можна почитати:
Погрібний М. І. Українська літературна вимова (1992) — досить відома в наш час книга, але, на мою думку, надто стисла й не враховує деяких нюансів української фонетики.
Норми української літературної мови. О. Синявський, 1941 — варто почитати як доповнення до сучасних авторів. Читається важко через застарілі мовознавчі терміни.
Жовтобрюх М. А. та ін. Історія української мови [Фонетика] (1979) — не читав, але рекомендую.
Пролетареві ніколи вчити європейських мов, бодай би свою знати добре і на ній принести до своєї хати світло знання (Гнат Хоткевич)
ÆC CASALI NAXI PRASQURI: AHOV CÆRU, MERTVÆRI TÆ SLAVUTÆT!
Вони просили його: «Скажи: кетум», а він говорив: «сатем», і не міг вимовити правильно.
Хотелось бы также отметить, что "Питон" - это "мышиный язык" : "пи+тон". © АБР-2

Python